poniedziałek, 12 stycznia 2015

Blogowo-książkowe postanowienia noworoczne:)

Hej! Po przeanalizowaniu moich kilku postów zdałam sobie sprawę, że nie dość, że piszę mało, to jeszcze drętwo :/
Pomyślałam więc, że skoro minęło już 11 dni 2015 roku, powinnam coś zmienić.  Weszłam więc na stronę, którą często odwiedzam i znalazłam ten oto obrazek.

Tak, dokładnie na to czekałam. Nigdy nie brałam udziału w tego typu wyzwaniach, po prostu brałam książkę do ręki i czytałam. Tak jak już mówiłam postanowiłam coś zmienić. Od 1 stycznia rozpoczęłam moją przygodę z Książkowym Wyzwaniem 2015. Zapytacie: to dlaczego jeszcze żadnej recenzji nie wstawiłaś?
Brak czasu. Totalny, miażdżący brak czasu. 
W każdym razie, jeśli jakąś książkę przeczytam i będzie ona pasowała do któregoś punktu , to zaznaczę to na obrazku.  
Co do zmian i obietnic-
OBIECUJĘ WSTAWIAĆ POSTY DWA RAZY W TYGODNIU!!!

Minionek obiecuje <3

Myślę, że to czas, abym wzięła się za czytanie książki, bo męczę się by ją skończyć. Nie poddam się! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...