wtorek, 14 marca 2017

Moje Reakcje #1 : Ponad Wszystko- zwiastun.



Hejka! Tak, dobrze widzicie. Postanowiłam zrobić pierwszą na tym blogu reakcję. Tym razem będzie to reakcja wspólna z moją siostrą. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, będziemy analizować zwiastun filmu młodzieżowego " Ponad wszystko", na podstawie powieści o tym samym tytule. Ja czytałam tę książkę, moja siostra nie. Dzięki temu każda z nas inaczej go odbierze. Oto, co wykoncypowałyśmy.

Zacznijmy od początku. Zwiastun zaczyna się bardzo optymistycznym akcentem- stwierdzeniem " Mam osiemnaście lat i jak wyjdę na zewnątrz to umrę. ". Troszeczkę inaczej wyobrażałam sobie mieszkanie głównej bohaterki, nie tak nowocześnie. Tak samo sprawa wygląda jeśli chodzi o pielęgniarkę. W mojej wyobraźni była troszę starsza. Ale dobra, nie będę się czepiać ( głos siostry gdzieś z tyłu : Już się czepiasz). Wizja reżysera, to nie wizja literacka.

Podoba mi się aktor, który gra Olliego. Podkreślam, podoba mi się gra aktorska ( siostra : Taaaa, jasne. ) No dobra, nie tylko. Musicie przyznać, że Nick Robinson jest bardzo przystojny ( S: Tak jak Himalaje, tylko koleś ma włosy za długie). Jeśli go nie kojarzycie, grał w takich filmach jak " Piąta fala" , " Jurrasic World", czy " Królowie Lata".
Aktorkę wcielającą się w Maddy od razu rozpoznacie jeśli oglądaliście " Igrzyska Śmierci" ( S: To jest ta, co grała Rue. Jest ładna i ma fajne włosy). 

Bardzo podoba mi się to, jak pokazano esemesowanie głównych postaci i ich rozmowy poprzez pisanie na szybie, choć nie jestem pewna, czy tak było w książce ( S: Miałaś się nie czepiać) .
Uważam, że aktorzy tworzą ładną parę i na pewno będę im kibicowała. Mimo, że znam zakończenie.

Zakochałam się w zdjęciach. To, jak pokazana jest ucieczka Maddy jest niesamowita. A już najbardziej epicka jest puszczona w tle " Runnin" Naughty Boy. Uwielbiam tę piosenkę, a ona pasuje tutaj tak idealnie! To jest po prostu nieziemskie!
( S: Poza tym ten film robili autorzy " Zostań, jeśli kochasz", co też jest super. Cały ten zwiastun jest świetny, słodki i w ogóle aww...)

Zgadzam się z siostrą. Pokochałam książkę i myślę, że tak samo pokocham film. Nie mogę się doczekać, aż wejdzie do kin! A tymczasem obie z siotrą żegnamy was i życzymy wam miłego wieczoru :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...