środa, 13 maja 2015

III Liebster Blog Award

Hejka!!! Już dawno powinnam odpowiedzieć na nominację do tego LBA, ale jakoś nie mogłam znaleźć wolnego dnia. Dziś nareszcie mogę to zrobić, tak więc jeszcze raz dziękuję Kącik Czytelnika za nominowanie :)

1. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach? 
Zwracam uwagę głównie na posty. Jeśli po przeczytaniu kilku postów blog mnie nie zainteresuje, nie kontynuuję jego czytania. Nie ma dla mnie znaczenia szata graficzna.

2.  Ulubiony blog? 
Nie jestem w stanie wymienić jednego. Wszystkie blogi, które obserwuję lubię w takim samym stopniu. A z resztą.. czy wybranie jednego bloga byłoby fair? Jestem pewna, że każdy autor stara się jak może, by blog zyskał popularność nie na zasadzie ,, obs/obs" , a dzięki docenieniu pracy jaką dana osoba włożyła w przygotowanie każdego postu. Doceniam i jestem pełna podziwu dla tych, którzy prowadzą blogi przez długie lata, ale też dla tych, którzy zdecydowali się dopiero rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem. Wbrew opinii niektórych osób to wcale nie jest takie łatwe. 

3. Co najbardziej lubisz w wakacjach?
Ogromną ilość wolnego czasu, który mogę spożytkować na pobijaniu własnych czytelniczych rekordów :D

4. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
Kilka dni temu byłam na ,, Avengers: Age of Ultron". Nie potrafię przyswoić sobie polskiego tytułu, więc używam oryginalnego.  Film mimo niepotrzebnie wielu wątków i wziętego kompletnie znikąd romansu ( kto był ten wie) ,bardzo mi się podobał.

5. Jeśli chciałabyś napisać książkę, to o czym by to było?
Wampiry. Albo zombie. Mam obsesję na punkcie wampirów i zombie, więc wybór jest prosty. 

6. Co cię motywuje do pisania bloga?
Świadomość, że ktoś czyta to, co napiszę. Dodatkowo chęć podzielenia się ze światem tym, czego nie mogę powiedzieć, bo nikt nie chce słuchać :D



7. Najśmieszniejsza książka jaką czytałaś?
Cała seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy.

8. Jakiego słowa najczęściej używasz?
Przyznaję się bez bicia, że słowem, którego najczęściej używam jest NIE.

9. Jeśli miałabyś zabrać jedną książkę na bezludną wyspę, to jaka by to była?
Nie wzięłabym żadnej, bo nie potrafiłabym wybrać jednej. Jako zamiennik zabrałabym duży zeszyt i długopis, by korzystając z wyobraźni i otaczającej mnie przyrody napisać własną powieść.  

10. Jeśli miałabyś czytać książki tylko jednego autora, to kto by to był?
Rick. Rick Riordan. Wujek Rick.  Best Autor EVER!!!


Moje Pytania:
1. Ulubiony gatunek literacki.
2. Ulubiona lektura szkolna.
3. Wolisz kupować, czy wypożyczać książki?
4. Czytasz tylko książki w języku polskim, czy potrafisz też w innym?
5. Ile masz książek w swojej domowej biblioteczce?
6. Wybierz 10 książek, które powinny trafić do spisu lektur szkolnych.
7. Ile kosztowała najdroższa kupiona przez ciebie książka?
8. Trzy cechy jakie powinien mieć idealny bohater książkowy.
9. Czy piszesz lub masz w planach napisać własną książkę?
10. Ulubiona ekranizacja.
11. Książka, którą możesz polecić każdemu.


Nominuję: 
Życie między wierszami
Łowczyni Książek
Zakochana w czytaniu





5 komentarzy:

  1. W pełni zasłużyłaś na nominację! Świetny blog.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą tAK miłe słowa :)

      Usuń
  2. A moim najczęściej używanym słowem jest 'jedzenie'. Nie mam pojęcia dlaczego :|

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Kochana za nominację ♥ Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...