wtorek, 24 listopada 2020

Blogowo- Książkowe Podsumowanie Października!!!

Witajcie ludziki! Nie zostało wiele czasu do końca listopada, a ja wciąż nie zrobiłam podsumowania października. Wstyd i hańba! Już zabieram się do nadrabiania, a was zapraszam do zapoznania się z książkami, które przeczytałam oraz krótkim podsumowaniem blogowego miesiąca.


Zacznijmy od książek, które udało mi się przeczytać. 
Nie było ich wiele, bo musiałam skupić się na nauce, ale to i tak lepszy wynik niż ten, który będę miała w listopadzie.  Przeczytałam w sumie 1135 stron, co daje 37 stron dziennie. Bez rewelacji, ale ważne, że coś przeczytałam. Średnia ocen wynosi 2,6. 

"Ogród utrapień Transcendentnych" 
Autor: Dominika A.Thomson 
Wydawnictwo: E-bookowo
Gatunek: fantasy/sci-fi
Moja Ocena: 6/10
Przeczytane: 16.10.2020

zdjęcie z lubimyczytać.pl

Mówiąc szczerze, nie rozumiem zachwytu nad tą książką. Może to wina mojego braku zrozumienia tej powieści, a może kompletna jej bezsensowność, ale "Ogród utrapień transcendentnych" w ogóle mi się nie podobał i nie zamierzam pisać jego recenzji.

"Ziemiożerczyni"
Autor: Dolores Reyes
Wydawnictwo: Mova
Gatunek: literatura piękna
Moja Ocena: 7/10
Przeczytane: 18.10.2020
 

Choć brakowało mi czegoś w tej książce, to mimo to bardzo mi się podobała. Według mnie fabuła była wciągająca, a sam pomysł z dziewczyną, która je ziemię, by mieć wizje. Nie jest to płytka powieść, a powiedziałabym wręcz, że skrywa ona w sobie bardzo wiele pięknych i głębokich przemyśleń na temat życia. Recenzja pojawi się wkrótce na blogu. 

"A ja żem jej powiedziała.."
Autor: Katarzyna Nosowska
Wydawnictwo: Wielka Litera
Gatunek: literatura piękna
Moja Ocena: 4/10
Przeczytane: 28.10.2020
Recenzja: TUTAJ


Ze względu na to, że tę książkę już zrecenzowałam na blogu, powiem jedynie, że nie miałam wielkich nadziei i oczekiwań względem tego zbiorku ale i tak czuję się zawiedziona. 


"Szczury Wrocławia. Kraty"
Autor: Robert J.Szmidt
Wydawnictwo: Insignis
Gatunek: fantastyka
Moja Ocena: 9/10
Przeczytane: 28.10.2020
Recenzja: TUTAJ


Pozwólcie mi zacytować samą siebie: "Chapeau bas, panie Robercie! Chapeau bas!"

Przyszedł czas na... Podsumowanie Bloga
Liczba wyświetleń: 562
Liczba postów: 4
Liczba recenzji: 2
Liczba komentarzy: 6

To już wszystko na dzisiaj! Życzę wszystkim miłego wieczoru:)

18 komentarzy:

  1. Poluje na "Kraty" od jakiegoś czasu, ale jakoś zawsze znajdą się jakieś inne książki do przeczytania niż ta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z "Chłopcy 2.Bangarang" aż koniec końców przez 6 lat się za tę książkę nie wzięłam, a teraz muszę przeczytać pierwszy tom ponownie, bo bez tego nie jestem w stanie wbić się w drugi tom 😅

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek. Wybieram jednak nieco inne lektury. Z tych przeczytanych przeze mnie w październiku najbardziej podobała mi się "Pokora" Szczepana Twardocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że w listopadzie trafiłam na naprawdę sporo bardzo dobrych książek, co prawda też w innych klimatach, ale radość z trafienia mocno cieszy. :)

      Usuń
    2. TosiMama słyszałam o "Pokorze" ale jeszcze nie czytałam. Warto?

      Usuń
    3. Bookendorfina o super! Mam nadzieję, że i w grudniu trafisz na same świetne powieści :)

      Usuń
  3. Z tego zestawienia czytalam Nosowska. Pozostałych nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będziesz miała ochotę sięgnąć po pozostałe książki z tego zestawienia :)

      Usuń
  4. Te przygody czytelnicze jeszcze przede mną, choć nie wszystkie wpadną w moje ręce, preferuję nieco inne klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że obie czytamy! A może się zdarzyć, że moje przygody czasem spotkają twoje :)

      Usuń
  5. ciągle obiecuje sobie robienie takiego podsumowania, ale ciągle brakuje mi na to czasu :<. Twoje podróże trochę znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wraz ze mną wyruszysz w nowe podróże, jakiekolwiek gatunkowo one będą :D A co do podsumowania, to ja mam to samo! Zawsze zostawiam na ostatni moment.
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  6. To chyba był dla Ciebie udany miesiąc! Trochę zazdroszczę :) Nie czytałam jeszcze żadnej z książek, które udało Ci się przeczytać w październiku, ale najprędzej sięgnęłabym po książkę Nosowskiej. Nie spodziewam się nie wiadomo czego i znam opinie na jej temat, nie do końca pozytywne, ale bardzo cenię ją jako artystkę i z chęcią sama bym przeczytała co też tam spod jej pióra wyszło! :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, był udany. Biorąc pod uwagę, że próbowałam połączyć naukę z czytaniem, to wyszło mi to bardzo dobrze :D Co do książki Nosowskiej, to choć mnie się nie podobała, to tobie może podejść jeśli śledzisz poczynania i życie Pani Nosowskiej :)
      Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  7. Twoja recenzja książki Nosoweskiej, bardzo chłodną? Ja nie miałam przyjemności jej czytać. I szczerze mówiąc, nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mnie ten zbiór nie podszedł, ale tobie może się spodobać :)

      Usuń
  8. To wcale nie jest jakiś bardzo zły wynik. Ja sama miałam podobny, bo wszystkie obowiązki mnie przytłoczyły. Planuje przeczytać "Szczury Wrocławia " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nie tylko przeczytać "Szczury Wrocławia" ale je również wysłuchać, bo słuchowisko na podstawie pierwszego tomu jest doskonałe! 😊

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...