poniedziałek, 6 czerwca 2016

TOP 10: Cytaty Miesiąca- Czerwiec !!!

Hejka! Oto ja i dziesięć najlepszych czerwcowych cytatów!!! Bez zbędnego przeciągania... 

1. ,,Nienawiść dawała jej siłę ."


2. ,, Humor jest tym, co odróżnia nas od zwierząt. " 


3. ,, Rzecz w tym, że kiedy ktoś każe mi coś robić, od razu mam problem. Chcę takiemu komuś powiedzieć, żeby się odpieprzył, zrobię, jak mi się zechce. Nawet jeśli chodzi o coś, na co naprawdę mam ochotę. "


4. ,, Nie mam męskiej dumy, na której mógłbyś grać i nie interesuje mnie walka jeden na jednego. To jest słabość twojej płci, nie mojej. Jestem kobietą. Użyję każdej broni, żeby dostać to, czego chcę. "


5. ,, Co warte jest życie, kiedy nikt już nie wymawia twojego imienia? "


6. ,, Można znaleźć piękno jeśli wystarczająco mocno się go szuka. "


7. ,, Nawet najdzielniejszym zdarza się upadek. "

8. ,, Najniebezpieczniejszymi wadami są te, które w umiarze są dobrem. "


9. ,, (...) nie osądzaj nikogo, dopóki nie staniesz przy jego kowadle i nie popracujesz jego młotem. "


10. ,,To byłoby piękne kłamstwo, by w nie wierzyć. "



No i koniec, co poradzić! Mam nadzieję, że czerwcowe cytaty wam się podobały. Który według was jest najlepszy? Mój ulubiony kryje się pod numerem 4. Piszcie swoje w komentarzach :)

Postanowiłam dziś zamiast zdjęć wstawić cztery piosenki, które kojarzą mi się z latem. Oto one:


            
 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...