środa, 3 lutego 2016

TOP 5: Cytaty Miesiąca- Luty part 1 !!!

Hej! Witajcie znów po chwilowej przerwie. Powracam z cytatami już sama nie wiem którego miesiąca, zbyt długo nic nie wstawiałam i zaczęłam się w tym wszystkim gubić. Postanowiłam zrobić ten post w kilku częściach, żeby nadrobić wcześniejszą nieobecność.
Oto pierwsza piątka:



,, Każdy z nas wierzy, że to co ma do powiedzenia, jest o wiele ważniejsze od tego, co mógłby powiedzieć drugi. "



,,Przez tysiąc lat będziesz odpracowywał swoją karmę jako żuk gnojak, zanim wyewoluujesz do etapu bycia tępym. "



,, Prawdziwe życie jest paskudne. Jest okrutne. Nie liczą się bohaterowie, szczęśliwe zakończenia i to, jak powinno się naszym zdaniem układać. W prawdziwym życiu zdarzają się okropne rzeczy. Ludzie umierają. Bitwy kończą się porażkami. Zło często zwycięża. "



,, Można ze mnie czytać jak z otwartej księgi. Wygląda na to, że wszyscy znają moje tajemnice, zanim jeszcze sama je poznam. "



,, Nie burzy się czegoś, co pragnie się mieć w przyszłości. "






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...