środa, 25 marca 2015

Celebrity Book TAG!!!

Elo :D
Jest środa, więc nadszedł czas na nowy TAG. Tym razem jest to ...

Zasady: do określonego celebryty dopasowujemy jakąś książkę.


Zaczynamy :D

                   1. Emma Watson: książka z piękną kick-ass bohaterką.

Szczerze powiedziawszy,  nie miałam pewności, czy wybór Celaeny będzie dobry. Myślałam też o Nihal, Isabelle Lightwood i kilku innych bohaterkach, ale to właśnie Celaena wydawała mi się najbardziej odpowiednia. 





    2. Ryan Gosling: książka z najgorętszym bohaterem płci męskiej.


Wybrałam Miasto Upadłych Aniołów ze względu na Simona Lewisa. Widzicie, Jedne dziewczyny wolą dresów, inne chłopaków w rurkach, a ja mam słabość do okularników z kłami. Proste? Proste. Logiczne? Logiczne.
Tak przy okazji- Robert Sheehan jako Simon to spełnienie marzeń fanki tego bohatera, fanki takiej jak ja :) 




3. Angelina Jolie i Brad Pitt: książka z twoją ulubioną fikcyjną parą.


Wybrałam książki, które widzicie poniżej. 

Dlaczego? Ze względu na dwie słodkie, uwielbiane przeze mnie pary. Są to pary homo. Czemu? Nie wiem, po prostu najmniej mnie irytowały ze wszystkich znanych mi książkowych par. W każdym razie...

  
Pierwsza para to Magnus Bane- Wielki Czarownik Brooklynu i Alexander Lightwood- Nocny Łowca. Uwielbiam ich odkąd pierwszy raz pojawili się w Darach Anioła.  Wiecie, to taka odrobinkę tragiczna historia. Nocni Łowcy gardzą podziemnymi, więc to, że jeden z nich chodzi z jednym z podziemnych jest nie do przyjęcia. To coś jak Romeo i Romeo, tylko w zabawniejszej wersji. I tu nikt nie umiera na koniec :D Tak w sumie mogłabym gadać o tym pairingu jeszcze dłuuuuugi czas, ale myślę, że przejdę dalej pisząc o kolejnej parze.

Tak na prawdę nie wiem do końca, czy Nico di Angelo i Will Solace zostali parą. Nie zostało to wyjaśnione w książce ( Zabiję cię Rick!!!) . Tak w sumie pairing ten powstał chyba tylko po to, by zapełnić pustkę w sercu Nica i jego fanów.
No i widzicie, tu mam problem. Nie wiem jak napisać o tej parze, nie spojlerując.
AAAAAAAAAAAAAAA!!!
Wracając, długo czekałam na wprowadzenie takiego wątku miłosnego do książek Ricka. Nie wiedziałam, że zostanie wprowadzony, ale tak bardzo na to czekałam!!! Oj, chyba zaczynam wariować.
W każdym razie, jeśli jesteście zainteresowani losami synów Hadesa i Apolla, polecam wam bloga fanfiction o tej tematyce Solangelo-Tu autem dominator vitae <3
Tak...


4. Shailene Woodley: Niedawno odkryty autor, którego pokochałeś.

Raczej nie czytam książek autorów, których nie poznałam wcześniej. Dlatego też odpowiedź na to pytanie nie przyszła do mnie od razu. Postanowiłam, że autorem tym może zostać Licia Troisi, autorka trylogii, którą pokochałam ( odsyłam do recenzji Kronik Świata Wynurzonego).  



              5. Josh Hutcherson: Ulubiona krótka książka. 

Dobra, to trochę chamskie. Josh jest niski, ale żeby dopasowywać go do krótkiej książki?
Nie ważne, zajmijmy się pytaniem. 
Wybrałam dwie książki ze względu na to, że obie tak samo kocham, a że należą do tej samej serii...
Cała seria ma 12 tomów, ale niestety w Polsce przetłumaczono tylko trzy pierwsze. Dopóki więc nie zdobędę angielskich wersji kolejnych części, będę musiała zadowolić się czytaniem tych dwóch raz za razem.


6. Dwayne Johnson: Ulubiona gruba książka.

Znów wybrałam dwie książki- ,,Przewodnik po sadze Zmierzch"
i ,, Mroczna Bohaterka: Kolacja z Wampirem". Obie bardzo, ale to bardzo lubię. Przewodnik za historie wszystkich wampirów, a Mroczną Bohaterkę za świetny, komiczny romans i rozwalających system bohaterów.


7. Leonardo DiCaprio: Książka z najbardziej przykrą śmiercią.

Wybrałam ,,Galop 44". Akcja tej książki dzieje się podczas Powstania Warszawskiego i ginie wielu, wielu ludzi, ale pewna śmierć wywołała u mnie takiego doła, jakiego jeszcze w życiu nie miałam. Nie napiszę wam, kto umarł, bo znów bym musiała zaspojlerować, a tego przecież nie chcemy. Przeczytajcie tę książkę, a dowiecie się, co było dla mnie taką tragedią. 

8. Kristen Steward: Książka, którą uważam za nudną.

,, Endymion Spring" czytałam dość dawno i wierzcie mi, do dziś pamiętam jak tej książce udało się mnie uśpić. Chyba wszystko jasne- jeśli czytając książkę zasypiasz, to po jakiego grzyba dalej ją czytasz?!
No właśnie, do tej pory nie wiem dlaczego dobrnęłam do połowy.



9. Ian Somerhalder i jego kot: Najsłodsza książka na mojej półce.

On jest taki słooodki! Oczywiście mam na myśli kota :D
Po pierwsze, nie rozumiem pytania.
Czy ma to być książka przesłodzona romansem?
Czy może wszystko co w niej jest ma być niemożliwie słodkie?
Nie wiem, ale stawiając sobie pytanie, a raczej stwierdzając:
Książka słodka, czyli najbardziej dziecięca, lekka, z kotem w fabule.
Książką taką jest ,,Nina i tajemnica ósmej nuty", do której muszę chyba wrócić, by zrecenzować poprzednią i kolejną część ( dopiero teraz to zrozumiałam).



10. Jennifer Lawrence: Idealna książka bądź seria.

Jak widzicie mam 4 ulubione serie książkowe. Pewnie mogłabym dorzucić tu jeszcze jakieś, ale wstawiłam tylko te, których wszystkie składniki ( części) mnie zachwyciły.


To chyba tyle na dzisiaj. Przepraszam , że zrobiłam to w taki nieogarnięty sposób, ale w tym tygodniu nie mam do tego głowy.
































9 komentarzy:

  1. Galop '44 - chcę to koniecznie przeczytać, mimo że nie przepadam za książkami o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :) Przeczytałam dopiero pierwszą część Darów Anioła i jestem strasznie ciekawa Aleca i Magnusa :D Nie mogę się doczekać aż coś się zacznie między nimi dziać... Możesz mi zdradzić, w którym tomie to się stanie? ;)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradzę ci tego:D Nie chcę odbierać ci przyjemności!

      Usuń
    2. Jak mi to zdradzisz to wcale nie zepsujesz mi przyjemności z czytania, ale dasz motywację żeby szybciej sięgnąć po drugi tom ;)

      Usuń
    3. Szczerze? Też uwielbiam spojlery :D
      Wszystko zaczyna się już w I tomie,ale rozkręca się dopiero od II.

      Usuń
    4. W pierwszym to tak słabo się zaczyna ;) Mam nadzieję, że w drugim się rozkręci :)

      Usuń
  3. Ja zamiast Darów Anioła preferuję Diabelskie Maszyny, ale z Igrzyskami Śmierci to się zgadza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag, choć nie rozumiem przypisania niektórych celebrytów do różnych kategorii :/
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...