czwartek, 27 kwietnia 2017

TOP 5: Cytaty Miesiąca- Kwiecień.

Hejka ludziki! Dziś taki krótki pościk, gdyż prawdę mówiąc nie mam już siły na pisanie, ale obiecałam sobie, że coś wstawię. Także tego, zaczynamy!

" Jeśli ten drugi nie umie ci o sobie opowiedzieć, nie możesz być pewien, że nie chce cię zabić"
Gra Endera- Orson Scott Card



Nie wiem czemu, ale ten cytat tak idealnie pasuje mi do historii Kena Kanekiego z " Tokyo Ghoul :Re". Nie mogę wam zdradzić czemu, ale naprawdę polecam wam tę mangę, bo jest świetna zarówno pod względem fabularnym jak również kreski, którą uwielbiam! 

" (...) Miałem ochotę kogoś dzisiaj zabić. Po prostu nie byłem pewien kogo, kiedy obudziłem się rano. Uwielbiam poranki. Są tak pełne możliwości. "
Miasto Niebiańskiego Ognia- Cassandra Clare



Jeju, wszystko mi się dziś kojarzy z " Tokyo Ghoul". Ten cytat jest niczym wypowiedź Rize, albo chociażby Smakosza! 

" Jeśli życie zostało nam dane, nie można ciągle pytać o jego sens, tylko tak je przeżyć, by spełniało się codziennie. "
Pamiętnik narkomanki- Barbara Rosiek



Taaa, powiedzcie to Kanekiemu, który żył sobie spokojnie jako człowiek, po czym coś wszystko zwaliło mu się na głowę, bo wszczepiono mu organy ghula i musiał pogodzić się z pożeraniem ludzi. Jasne, przecież to coś tak normalnego jak pizza ze znajomymi. 

" Kiedy anioły upadają, ich udręka jest tym straszniejsza, że kiedyś widziały twarz Boga, a teraz nigdy więcej jej nie zobaczą. "
Miasto Upadłych Aniołów- Cassandra Clare



Wybaczcie, ten cytat też mi się kojarzy. Hide :(

" - Czujesz się samotna?- wyrwało mi się.
- Samotna? (..) Nie. Potrafię dać sobie radę sama, o ile mam co czytać. "
Szklany Tron- Sarah J. Maas



To już ostatni cytat, który oczywiście rówież musi mi się w jakimś stopniu kojarzyć z " Tokyo Ghoul". Przepraszam was, podejrzewam że jest tak dlatego, że mam za sobą maraton z mangą ( 48 rozdziałów) i teraz autentycznie we WSZYSTKIM widzę postacie i sytuacje z "Tokyo Ghoul". To dziwne, ale nie mogę się oderwać. Uwielbiam tę historię i chcę więcej!
Jeszcze raz polecam tę mangę i anime też, to jasne. Jeśli oglądaliście lub czytaliście " Tokyo Ghoul", dajcie znać. Jeśli nie wiecie co to jest, oto zwiastun:


No dobrze, to już koniec. 
Dobranoc wszystkim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...