wtorek, 18 lipca 2017

TOP 5: Cytaty Miesiąca- Lipiec!!!

Hejka ludziki! Zanim zainspiruję was wakacyjnymi cytatami mam pytanko. Czy wie ktoś, co mogło nie pyknąć, że mimo ustalonej daty i godziny posty nie wstawiły się automatycznie? Jeśli macie jakieś podejrzenia, to dajcie znać.
Dobra, ale co z cytatami? Wybrałam pięć takich, które najbardziej przypominają mi, o co chodzi w tych całych " wakacjach" i lecie. Między cytatami postanowiłam powstawiać poprawiające humor obrazki, które straaaasznie nakręcają mnie na marzenia związane ze spędzaniem wolnego czasu. Niektóre z nich to moje zdjęcia znad morza.
OTO ONE!

,,Lato miało własną logikę i zawsze coś ze mnie 

wyciągało. W lecie miało chodzić o wolność

, młodość, brak szkoły i obowiązków, przygodę i

 odkrywanie. Lato księgą nadziei. Dlatego tak je

 kochałem i jednocześnie nienawidziłem. 

Ponieważ

zmuszało mnie do tego, aby wierzyć. "- Inne 

zasady lata




,,Stojąc tutaj, w cichym domu, dokąd dolatuje

 ćwierkanie ptaków z ogrodu na tyłach, chyba


zaczynam kumać, o co chodzi. To nie żadne

 dramatyczne „przed” i „po”. Raczej coś 

przypominającego melancholijne uczucie, które

 Cię ogarnia pod koniec naprawdę fantastycznych

 wakacji. Coś nadzwyczajnego się kończy i jest ci 

smutno, ale nie możesz być aż taki smutny, bo hej,

  były świetne, kiedy trwały, i jeszcze nadejdą inne

 wakacje, kolejne świetne momenty. "- Wróć, jeśli

 pamiętasz



 


,,Miłość potrafi być dziwna i smutna. Trudno 

czasami zrozumieć, dlaczego w różnych

 momentach swojego życia pędzimy w stronę 

jednych ludzi, a uciekamy przed innymi. Dlaczego

 tak bardzo szukamy tego, za czym tęsknimy,a

 potem tak szybko umykamy, gdy to znajdziemy." 

- Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych 

opowiadań

 

,,Bo wiesz, to jest tak: z Magellanem jest taki sam

 problem, jak ze wszystkimi odkrywcami. Całą

 energię skupiają na poszukiwaniu rzeczy 

niemożliwych. I w większości tak są zapatrzeni w

 horyzont, że nie widzą tego, co mają tu przed

 sobą. " - Aż po horyzont

 


,,Największych odkryć dokonują ci, którzy wcale

 się tego nie spodziewają. W ten sposób Kolumb

 odkrył Amerykę. Pinzón dotarł do Brazylii,

 chociaż zamierzał dopłynąć do Indii Zachodnich.

 Stanley przypadkiem trafił na wodospad 

Wiktoria. No i ty. Moje odkrycie, którego 

dokonałem, chociaż wcale na to nie liczyłem. "

 Aż po horyzont






To już jest koniec! Jeju ile ja bym dała, żeby mnie tak w któreś wakacje spotkała taka miłość! 
No nic, obiecałam sobie, że na dziś koniec z fantastyką. Miłego wieczoru!  

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...