czwartek, 24 sierpnia 2017

TOP 5: Cytaty miesiąca- sierpień.

Hejo ludziki! Przepraszam, że nie piszę tak często jak w lipcu, ale od powrotu z pielgrzymki wzięłam się ostro do roboty i zazwyczaj wieczorami siedzę robiąc notatki i zwyczajnie się nie wyrabiam. No, się zakręciłam trochę :D Od września możecie oczekiwać niestety tylko jednego postu tygodniowo, okazjonalnie dwóch.
A dziś przynoszę wam nową porcję superowych cytatów!

" Nigdy nie pozwolę, by ktokolwiek mnie ograniczał i niszczył moją duszę, prowokując, bym go nienawidził. "
Pragnienie



" Wuj Bosque zawsze powtarzał, że przeszłość lepiej zostawić w przeszłości. "
Cień Nocy



" Hałas i ruch to ostoja pogrążonych w żalu i poczuciu winy. "
Zbuntowana



" Ranisz mnie, ale przyjmuje to ze spokojem, bo moja miłość nie zna granic i nie odejdę,  nie zostawię cię. Nie ma dla mnie innych racji, zdrowego rozsądku, materii, wymówek. Czasami tylko obawiam się, że nie zdążysz, by przy mnie być, kiedy trzeba będzie się pożegnać, uśmiechnąć, zabrać w daleką podróż ciepło twojej dłoni. "
Pamiętnik narkomanki



" Uskarżanie się na niesprawiedliwość świata to jak rzucanie oskarżeń Percy Jacksonie. To do niczego dobrego nie prowadzi. "
Krew Olimpu


3 komentarze:

  1. przepiękne cytaty, najbardziej podoba mi się ten z 'pamiętnika narkomanki' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne cytaty! Właśnie dziś wpadłam na Twojego bloga i zostanę na dłużej! :)
    Ja dopiero zaczynam, ale zapraszam ;)
    https://zaczytanakociara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo dziękuję :) Jak tylko znajdę trochę czasu to wpadnę do ciebie poczytać trochę twoich prac :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...