niedziela, 22 czerwca 2014

Książki są jak portale- w każdej chwili możesz się znaleźć w innym świecie.

Cześć! Założyłam tego bloga, ponieważ postanowiłam , że do każdej książki , którą przeczytam napiszę opowiadanie.  Nie ważne, czy będzie to powieść o wampirach, zombie, czy też po prostu zwykły romans, ja będę tam główną bohaterką. Stworzę nową postać, którą wplotę w wydarzenia z książki. Od razu uprzedzam, że nie mam zamiaru kopiować stylu pisania autora danej powieści.
 Pierwsze opowiadanie postaram się wstawić jeszcze dzisiaj.  Moja ,, twórczość" będzie pojawiała się co dwa dni, no chyba, że gdzieś wyjadę i nie będę miała dostępu do komputera.
 Bardzo was , drodzy czytelnicy mojego bloga, proszę o szczere komentowanie, bo każdy komentarz utwierdza autora w przekonaniu, że dobrze pisze, a także, że warto robić to dalej.  Jeśli więc coś się wam podoba, coś nie lub coś byście zmienili- piszcie o tym! Czekam.
Wydaje mi się, że napisałam już o wszystkim, tak więc kończę ten post i biorę się za pierwsze opowiadanie.

Przy okazji zapraszam na mojego drugiego bloga, na którym oceniam filmy i książki , jak również piszę o moim codziennym życiu.
http://czytojaczyktosinny.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...