sobota, 15 sierpnia 2020

Blogowo- Książkowe Podsumowanie Lipca!!! BOOK HAUL + WRAP UP + Sierpniowy TBR!!

 Hej ludziki! Co u was słychać? Jak wam mija sierpień? Ja spędziłam wspaniałe wakacje w domu, z mamą i siostrą. Powoli szykuję się do powrotu do Anglii i choć nie mogę się doczekać, to szczerze mówiąc nie chcę wyjeżdżać z domu. Wiecie, jak to jest. Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej. Może nie zawsze ale i tak mi przykro, że znów wyjeżdżam. No ale cóż, takie życie. 

Dziś przychodzę do was z podsumowaniem blogowo- książkowym. Dawno takich nie robiłam, a w sumie zawsze lubiłam je pisać. To co? Zaczynamy?

zdjęcie: Pinterest

Przeczytane w lipcu: 

  • "Niewidzialny człowiek" - Herbert George Wells (przeczytane: 26.07.2020)
Powiem szczerze, że nie była to jakaś rewelacyjna książka, ale nie była też zła. Odrobinę nudnawa momentami. Świetnie mi się jej słuchało jako dodatek do układania puzzli. Wątpię, że byłabym w stanie ją skończyć, gdyby nie forma, w jakiej się z nią zapoznawałam. Podsumowując, książka przeciętna, którą oceniłam na 6/10. Nie będę jej recenzowała.


  • "Klub miłośniczek czekolady" - Carole Matthews ( przeczytane: 15.07.2020)
Jestem zawiedziona tą książką, bo podchodziłam do niej oczekując fajnej, lekkiej ale nie głupiej i przewidywalnej powieści o miłości i przyjaźni. I oczywiście o czekoladzie, w końcu do "Klub miłośniczek czekolady". Niestety, koniec końców ledwo dobrnęłam do 110 strony. Książka nie jest ani zabawna, ani interesująca. No, może z kilkoma wyjątkami. Mimo wszystko, jak na powieść liczącą sobie 350 stron, 110 powinno wystarczyć, by zachęcić czytelnika. Tak się nie stało, a ja byłam zmuszona ocenić ją na 4/10


  • "A u nas powstanie!" - Magda Podbylska ( przeczytane: 26.07.2020)
Choć jest to bardzo krótka książka, bo ma tylko 144 strony, to jest to najlepsza książka tego miesiąca. Nie będę się rozpisywać na jej temat, bo jej recenzja już niedługo pojawi się na blogu. Ocena: 8/10



PRZECZYTAŁAM W SUMIE 408 STRON, 
co daje 13 stron dziennie. Wstyd, oj wstyd. 


Book Haul:



Nie planowałam kupować żadnych nowych książek, bo wiem, że to nie ma sensu. Wolę przeczytać ebooka i jeśli mi się spodoba do tego stopnia, że chcę posiadać jego papierową wersję, wtedy dopiero kupuję daną książkę. 
A jednak, dołączyły do mojej biblioteczki nowe śliczności piękności. I to totalnie za free. Dowiedziałam się, że niedaleko mojego miasta został otworzony Dom Spokojnej Książki ( o którym z resztą napiszę w innym poście), do którego można przywieźć książki, których się już nie chce. Zamiast wylądować na śmietniku, książki mogą znaleźć nowego właściciela. Właśnie w ten sposób zdobyłam serię " Dotyk Ciemności":
1. "Cienie"
2. "Polowanie"
3. "Gorączka"
4. "Zdradzona"

Jestem własnie w połowie pierwszego tomu, ale nie będę się wypowiadała na razie na jego temat.

 
Sierpniowy TBR:
  • "Blackout" - Marc Elsberg (książka na noc)
Na dzień dzisiejszy jestem na 12% książki, czyli tak mniej więcej na 94 stronie. Pierwsze podejście miałam z ebookiem ale się nie wciągnęłam i dopiero audiobook umożliwił mi zapoznawanie się z tą książką w przyjemny sposób. 
  • " Cienie" - Amy Meredith ( książka na średni humor)
Tak jak już wspominałam jestem w połowie tej książki, dokładnie na 112 stronie. Plan jest taki, żeby jeszcze dzisiaj ją skończyć. 
  • "Szczury Wrocławia. Kraty"- Robert J.Szmidt (książka na wieczory)
Jestem na 9%, czyli na 56 stronie i jak na razie bardzo mi się ta powieść podoba. Uwielbiam takie historie o zombie, w których krew się leje, a fabuła na tym nie traci. 
  • "Kryształowa czaszka" - Manda Scott ( książka na słoneczne dni)
Utknęłam na 66 stronie i jakoś nie mogę się zmusić do dalszego czytania. Mam nadzieję, że mi się uda i skończę ją czytać w ciągu najbliższego tygodnia. 
  • "Teściowe muszą zniknąć" - Alek Rogoziński ( książka na poranki)
Z tą książką mam taki problem, że w sumie całkiem mi się podoba i jest wciągająca, ale mimo wszystko utknęłam na 70 stronie i za kija nie mogę się ruszyć. Zobaczymy, czy do niej wrócę, czy nie. Jeszcze nie wiem. 


Podsumowanie Blogowe

No, to teraz już króciutko o postępach bloga.
Liczba postów: 1
Liczba komentarzy: 3
Liczba wyświetleń: 665

To już wszystko na dziś! Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć. Życzę wam miłego dnia:)

2 komentarze:

  1. ,,Niewidzialnego człowieka" planuje przeczytać. O serii ,,Dotyk ciemności" do tej pory nie słyszałam. Na liście do przeczytania mam też ,,Blackout" Ciekawie prezentuje się twój TBR z tymi hasłami po boku. Super pomysł z tym Domem Spokojnej Książki. Czekam na post o nim.
    Udanego sierpnia.
    Pozdrawiam, Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)
      Już niedługo napiszę post o Domu Spokojnej Książki, bo jest to jedno z najfajniejszych miejsc, w jakich byłam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...