wtorek, 20 października 2020

Blogowo-Książkowe Podsumowanie Sierpnia i Września!!!

 Hej ludziki! Jak wam mija piątek? Ja jak zwykle siedzę nad nauką, ale staram się znaleźć chwile na czytanie, bo ostatnimi czasy jakoś nie mogę skończyć żadnej książki. Dziwne, bo w tym roku autentycznie mam wenę na czytanie. Dziś postanowiłam zrobić podsumowanie czytelniczo-blogowe, mimo że jest już połowa października. No, właściwie nie dziś, bo piszę ten post w poniedziałek. No dobrze, przejdźmy do konkretów, bo zaczynam się rozgadywać. :D



Od czego by tu zacząć... Nie kupiłam ani jednej książki, więc niczego wam nie pokażę. Ostatnimi czasy korzystam tylko z aplikacji EmpikGo, która sprawuje się rewelacyjnie! Mam do dyspozycji tysiące książek i wiele różnych gatunków. Ostatnio też zaczęłam słuchać audiobooków mimo, że latami zarzekałam się, że nigdy przenigdy nie polubię tej formy czytania. Ha, jak to się człowiek zmienia, co nie? 
Dzięki temu w tym roku udało mi się przeczytać na prawdę pokaźną liczbę książek, a ja się dopiero rozkręcam! Spośród tych 32 książek, w sierpniu przeczytałam 4 powieści, a we wrześniu aż 7. Oto one:


  • "Kobieta w Świecie Azteków" - Damian Dobrosielski  🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Niegrzeczny szef"- Whitney G.  🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Save Me"- Mona Kasten 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Teściowe muszą zniknąć"- Alek Rogoziński 🍁🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Atak Tytanów Vol.2" - Isayama Hajime 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Blockout" -Marc Elsberg 🍁🍁🍁🍁
  • "Bluzgaj zdrowo. O pożytkach z przeklinania."- Emma Byrne 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Średnia ocen: 6,5
Liczba stron: 1690
Ilość stron dziennie: 56



  • "Cienie"- Amy Meredith 🍁🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Metro 2033"- Dmitry Glukhovsky 🍁🍁🍁
  • "Z miłości? To współczuję. Opowieści z Omanu."- Agata Romaniuk 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
  • "Tajemnice Pielęgniarek. Prawda i uprzedzenia" -Marianna Fijewska 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Średnia ocen: 7
Liczba stron: 890
Ilość stron dziennie: 29

PODSUMOWANIE BLOGOWE

Liczba wyświetleń:
  • Sierpień- 708
  • Wrzesień - 485
Liczba postów: 
  • Sierpień- 4 
  • Wrzesień- 0
Najpopularniejszy post: 


Liczba recenzji: 3

Liczba komentarzy: 11

To już wszystko na dzisiaj! Mam nadzieję, że pośród książek, które wymieniłam znajdziecie coś dla siebie. 

4 komentarze:

  1. Mam w planach "Z miłości? To współczuję" i już nie mogę się doczekać aż ją przeczytam. :)
    Gratuluję udanego wyniku czytelniczego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że ten reportaż spodoba ci się w równym stopniu, co mnie.

      Usuń
  2. Dużo udało ci się przeczytać w przeciągu dwóch ostatnich miesięcy. Muszę w końcu dokończyć Metro.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Metra nie udało się doczytać do końca. Ta powieść jest nudna jak flaki z olejem i ciągnie się jak spaghetti.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...