sobota, 9 kwietnia 2016

TOP 10: Cytaty Miesiąca- Kwiecień !!!

Witajcie! Przychodzę do was dziś z kolejną porcją cytatów, tym razem kwietniowych i mam nadzieję, że spodobają się wam one w takim samym stopniu, jak mnie :)
Oto one:

1. ,, Pisanie to nie skrobanie na papierze. To komunikacja. Pamięć. "

2. ,,Nie, piekło nie ma nic wspólnego z miejscem- piekło wiąże się z ludźmi. Może to ludzie są piekłem. "



3. ,, Każde zawody wydają się uczciwe, jeśli wszyscy zostali oszukani."



4. ,,Uśmiech losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach, jeżeli pamięta się żeby zapalić światło."



5. ,, A ja chcę po śmierci spokojnie sobie nie żyć. "



6. ,, To, kim się urodziliśmy, czyni nas tym, kim jesteśmy." 



7. ,, Jedne rzeczy lubiłam, innych nie cierpiałam (...). A z istnienia niektórych nie zdawałam sobie sprawy, dopóki ich nie straciłam."



8. ,,Jestem wojowniczką, nie kochanką."

9. ,, Właściwie nigdy nie miałem przyjaciół, a przynajmniej bliskich. Pewnie dlatego tyle czytam. Książki były moim najlepszym towarzystwem. "



10. ,, Ślady, które ludzie pozostawiają po sobie, zbyt często są bliznami."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...