środa, 3 czerwca 2015

Blogowo-Książkowe Podsumowanie Maja cz. 2







Witajcie! To już kolejny dzień z Podsumowaniem. Tym razem pokażę wam książki, które udało mi się wypożyczyć z kilku bibliotek w moim mieście.  Nie jest ich wiele, ale wierzcie mi, że w połączeniu z poprzednio wypożyczonymi powieściami tworzy całkiem spory stosik ( TAKI ŁADNY STOOOOSIK
:D).                                                                                                                                                        
Hominidzi- Robert J. Sawyer
Jak już pewnie wiecie nie przeczytałam całej tej książki. Nudziła mnie, więc ją oddałam. Nie wiem, może jeszcze kiedyś do niej wrócę, ale jak na razie nie mam zamiaru tego robić.


Wieczni Wygnańcy- Cynthia Leitich Smith
Recenzja tej powieści pojawi się na blogu już jutro. To właśnie z niej dowiecie się jaką opinię zbudowałam na temat tej książki po przeczytaniu jej. Powiem tylko, że czytając ją po raz drugi, moje odczucia były całkowicie inne niż za pierwszym razem.


Służące- Kathryn Stockett
Nawet nie wiecie jak długo czekałam w kolejce po tę książkę. W końcu jednak wpadła w moje ręce !!!


Candy-Kevin Brooks
Wzięłam tę książkę z półki tak naprawdę tylko dlatego, że mam ją w ,, chcę przeczytać ". Ale zobaczymy, a nóż widelec mi się spodoba.


Król Kruków- Maggie Stiefvater
Czy tylko dla mnie nazwisko autorki jest cholernie ciężkie do wymówienia?
Pierwszy raz usłyszałam o tej powieści słuchając jej recenzji na kanale Więcej Książków ( polecam :D). Przez długi, naprawdę długi czas chciałam po nią sięgnąć, ale jakoś tak się nie składało :( Dopiero teraz mam okazję się za nią wziąć :)


Czarodzieje- Lev Grossman
Są dwa powody, dla których wypożyczyłam tę książkę:
1. Wpadłam na genialny pomysł kupienia drugiej części( bo była po przecenie), nie czytając pierwszej. Brawa dla mnie!
2.Okładka. Przepiękna okładka. Zielona okładka. Zielona przepiękna okładka!


Opowieść ojca- Rupert Isaacson
Po tym jak Anitka( chyba Anitka) z vloga Book Reviews by Anita poleciła tę książkę, zapragnęłam po nią sięgnąć. Koniec historii.


Lola i chłopak z sąsiedztwa- Stephanie Perkins
Słyszałam wiele pozytywnych opinii o pierwszym tomie tej serii, więc mając wielką nadzieję, że w żaden sposób nie łączy się on z drugim... ów drugi wypożyczyłam.


Poszukiwana- Sophie McKenzie
Nie wiem dlaczego wzięłam tę książkę. Myślę, że był to odruch w stylu ,, Biere, bo na półce" :D


Czarne skrzydła- Sue Monk Kidd
Taka sama sytuacja jak z powieścią ,, Lola i.." . O ,, Sekretnym życiu pszczół" dużo się mówiło, a jeśli się dużo mówi o jakiejś książce, to znak , że muszę ją przeczytać. Poza tym chodzi o okładki! Śliczne okładki!


Dziennik Mai-Isabel Allende 
Przyznaję się bez bicia, że wzięłam tę książkę tylko i wyłącznie ze względu na okładkę.


19 razy Katherine- John Green
Wchodzisz do biblioteki. Widzisz powieść Johna Greena.
Masz dwie opcje:
a) spokojnie podchodzisz i wypożyczasz
b) biegniesz ile sił w płucach, wyciągasz z półki tę książkę przy okazji zrzucając kilka innych, a następnie podskakujesz z nią w dłoniach krzycząc: Jeeeeeej!!!! Nareszcie ją mam!!! Jeeeej!!!
Zgadnijcie, który z tych sposobów wybrałam ja :D


To już wszystko na dziś. Wiem, siedzę nad tym od 14:00 i jakoś nie mogę skończyć, ale musicie mi to wybaczyć. Przecież obiad, podwieczorek i kolacja same się nie zjedzą!




14 komentarzy:

  1. Fajne masz te biblioteki. :) Ja niestety mieszkam w małym mieście, biblioteka jest jedna i niestety słabo zaopatrzona. Pod tym kątem będę tęsknić za szkołą, biblioteka tam była jak marzenie :D
    Też się "czaję" na "Służące", ale chyba wybiorę audiobook. :)

    Pozdrawiam i czytelniczego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Candy. Trochę się zawiodłam, bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego, ale i tak jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Candy była świetną książką. Nie najlepszą, ale dobrą. Nie liczyłam na wiele czytając ją, ale zdziwiłam się, gdy spodobała mi się ona. Czekam na recenzje "Służące" i "19 razy Katherine"

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia, że "Lola..." została wydana w Polsce! Anglojęzyczna wersja ma taką piękną okładkę, o polskiej wolałabym nie mówić :D Koniecznie czytaj Greena, w tej powieści jest Hassan- bohater, który urzekł mnie całkowicie swoim poczuciem humoru. Jestem ciekawa "Czarnych skrzydeł".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat teraz jestem w trakcie ,, Szukając Alaski". Niezbyt mi się podoba . Mam nadzieję, że kolejna książka Greena bardziej przypadnie mi do gustu.

      Usuń
  5. co do greena... pewnie wybrałaś drugą opcję. ! :).
    sama go uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie nie czytałam żadnej z tych książek..

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ja nie mam takich fajnych pozycji w bibliotece, a te które są już zdążyłam przeczytać.. :c
    Polecam 'Służące' - genialna książka, czytałam ze trzy razy ^^
    Ha ha! Akcja z Greenem jest genialna :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, muszę szybko się wziąć za SŁUŻĄCE . Tyle pozytywnych opinii musi coś znaczyć.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...