sobota, 6 czerwca 2015

Blogowo-Książkowe Podsumowanie Maja cz. 3!!!

Witajcie! To już trzecia i zapewniam was, że ostatnia część Podsumowania Maja. Dzisiaj będzie o wszystkim, o czym jeszcze nie pisałam :) Jeśli nic wam to nie mówi, to :
1. Odsyłam do 1  i 2 części.
2. Zachęcam do przeczytania tej.
Zaczynamy!

Książki Przeczytane
 
                                                                                                            

Najlepsza przeczytana książka
   Cztery- Veronica Roth

Ilość przeczytanych stron
1049

Liczba stron na dzień
Nadal nie tyle ile bym chciała, ale 34 strony na dzień to nawet niezły wynik :)

Liczba wyświetleń bloga
1451- coraz więcej wyświetleń!

Liczba komentarzy
35

Najpopularniejszy post
TOP 10- Najważniejsze Książki Mojego Życia

Piosenka miesiąca
Szykujcie się na mega długą playlistę :
  • Touch A Touch - Glee Cast
  • Więzienne Tango- Studio Accantus
  • Circle of Life - Taylor Davis
  • Ensemble Musical Tarzan- Helene Fischer 
  • Dear Future Husband- Meghan Trainor
  • Weź mnie całą lub wcale- Studio Accantus
  • Uptown Funk- Mark Ronson
  • Blank Space- Taylor Swift
  • 90s Disney- Todrick Hall
  • A million voices- Polina Gagarina
  • Something I Need- OneRepublic
  • Story of my life-One Direction
  • Shadowland- Studio Accantus
  • Smak radości- Margaret
  • Heroes- Mans Zelmerlow
  • Rhythm Inside- Loic Nottet
  • N'oubliez pas- Lisa Angell
  • Heart to heart - James Blunt
  • Grande amore- Il Volo
  • Someone new- Hozier
  • The Very Best of - Enya
  • This is me- Demi Lovato
  • Rise like a Phoenix- Conchita Wurst
  • Mondi Lontani- Cirque du soleil
  • Jodl-adl-idl-ajdl-uu- Rogate Ranczo
  • Tam gdzie na mnie czekasz- Joanna Włodarska
  • Każdy chciałby bluesa czuć- Arystokraci

Film miesiąca

Myślę, że zrobienie tego filmu było świetnym pomysłem. Ta produkcja jest miniaturką tego, co pokazuje Cyrk Słońca, ale dla kogoś kto nie jest w stanie kupić biletu na przedstawienie- z różnych względów, obejrzenie tego jest idealną opcją. 

12 komentarzy:

  1. No cóż nie czytałam żadnej z nich ale pewnie fajne :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na półce książkę Laini Taylor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale długa playlista!
    Skończyłam trylogię Niezgodna na pierwszej części i czekam na kolejne, mam nadzieję, ze będą równie dobre. Pozdrawiam! :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek.. Przeczytałam jedynie "Niezgodną", ale jakoś nie ciągnie mnie do kolejnych części, więc z "Cztery" w najbliższym czasie chyba nie będę miała do czynienia. Może kiedyś się przekonam i dokończę tę trylogię.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, napewno zajrzę:)
      Wiem , że nie wszystkim podobała się ta trylogia , ale mimo wszystko zachęcam do przeczytania:)

      Usuń
  5. Poszalałaś z tą piosenką miesiąca :D Chyba nie znam żadnego z tych utworów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafiłam wybrać jednej konkretnej piosenki . Zachęcam do posłuchania tych utworów, może któryś Ci się spodoba .

      Usuń
  6. Uwielbiam Taylor Davis, jest niesamowitą skrzypaczką :D Ostatnio uwielbiam słuchać The last of Us ;) Tak się cieszę, że ją tu zobaczyłam ;)O! I jeszcze Studio Accantus! Genialne utwory, Więzienne tango też jest moim ulubionym ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...