wtorek, 9 czerwca 2015

II Wtorkowy Cytat Tygodnia!!!

Hej! Jak wam mija czerwiec? Czy, tak jak ja liczycie dni do wakacji? Chciałabym móc wreszcie przestać się przejmować ocenami, usiąść spokojnie w łóżku i przeczytać te 100 wciąż nieprzeczytanych książek, które tylko czekają na odrobinę dotyku i miłości ze strony czytelnika. Dlatego też pociesza mnie fakt, że zostało tylko 14 dni!!!
W oczekiwaniu na upragniony wolny czas przedstawiam wam II Wtorkowy Cytat Tygodnia. Za chwilę przekonamy się, który cytat wygrywa dzisiejsze losowanie. Musimy poczekać , aż Effie skończy pudrować nosek :)
Już? W takim razie zaczynamy!


Och, co za niespodzianka! Dzisiejszy WCT wygrywa... ,, Ja, anielica"!!!

,, Hm, kogo wolę? Z jednej strony mam diabła, który kłamie i morduje, a z drugiej śmiertelnika, który kłamie i zdradza. Nie wiem. To naprawdę ciężki wybór. Obaj macie tyle pozytywnych cech."


Niesamowicie zabawny cytat, nie uważacie? Uwielbiam Wiktorię za jej poczucie humoru i tą ironię! 
Pytanie do was, dziewczyny. Gdybyście musiały wybrać któregoś z nich, diabła lub człowieka, którego byście wybrały? 
Myślę, że mój wybór padłby na diabła. Jasne, w każdej chwili może mnie niechcący lub chcący zabić, ale przynajmniej mam pewność, że będzie mi wierny :D
Chociaż z diabłem to nigdy tak do końca nic nie wiadomo.
Czekam na wasze odpowiedzi :)


8 komentarzy:

  1. czytałam cała trylogie superowa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do szkoły chodzę jeszcze przez trzy dni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj mam depresję, chcę przeczytać choćby z 20 stron, 2- 3 rozdziały ale nie pozwala mi na to nauka, teraz nauczyciele obudzili się że nie mają ocen...
    Czytałam tej autorki tylko Wilka i Wilczyce i uwielbiam tą serię :33
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam ani Wilka ani Wilczycy, ale myślę, że w końcu sięgnę po te książki.

      Usuń
  4. "Ja anielica" czytałam chyba tysiąc lat temu i pamiętam, że bardzo mi się podobała. Nigdy jednak nie podobał mi się ten jej ziemski chłopak (ni to rybka, ale nie mogę sobie przypomnieć jego imienia :D) i zawsze u Katarzyny Bereniki Miszczuk wolałam diabły. Jeśli jednak chodzi o rzeczywistość to wybrałabym jednak śmiertelnika, ale hiszpańskiego :)
    http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nigdy nie mogłam zapamiętać imienia tego śmiertelnika. Zawsze wydawał mi się zbyt mdły i nijaki. Niczym się nie wyróżniał, dlatego nie zapadł mi w pamięci.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...