sobota, 21 lutego 2015

VI Sobotni Cytat Tygodnia!!!

Witajcie!  Tak jak w każdą sobotę, cytat tygodnia pojawia się na blogu. Właśnie skończyłam oglądać( znów) jeden z odcinków Glee i muszę przyznać, że cytat , który wylosowałam idealnie pasuje do sytuacji.
Nie będę jednak się o tym rozpisywać, w końcu nie o tym jest post :D

Dzisiaj rządzi Król Mroku !!!
,, Czasami miłość oznacza, że trzeba odejść"

Piękny cytat ,nie uważacie?
Myśląc o nim przychodzi mi do głowy również powieść Stephanie Meyer ,, Intruz". Jeśli czytaliście na pewno wiecie, że chodzi mi o samą końcówkę.  Jeżeli nie czytaliście, to właśnie dla was tej końcówki nie zdradzę. 
Wracając, czasami myśląc o bezpieczeństwie , szczęściu drugiej osoby trzeba odejść. Kiedy jest się zakochanym, dla ukochanej osoby zrobi się wszystko. Z miłości, z troski. 
Podsumowując moje poplątane myśli ułożone w zdania...
Miłość jest poświęceniem, na które nie każdego stać. 



1 komentarz:

  1. Cytat prawdę Ci powie. Nieraz ludzie pragnąc szczęścia ukochanej osoby, pragną również z tą osobą być i zapominają, że to niekoniecznie musi iść ze sobą w parze.
    Ostatnie zdanie ównież jak najbardziej prawdziwe, a śmiem twierdzić, że to poświęcenie, na które naprawdę mało kogo stać, biorąc pod uwagę dzisiejsze związki. Moi rodzice przez jakiś czas nie dogadywali się ze sobą prawie w ogóle, jednak dalej są razem i wspólnie to naprawili, zaś młodzi na ich miejscu już dawno by się rozstali nawet z mniejszego powodu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...